.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مخالفت خانواده شهید با حضور ناطق‌نوری

به گزارش شمال به نقل از بولتن، امشب مراسم سالگرد شهید اسداله لاجوردی، شهید اندرزگو و شهيد عراقي در محل یادمان شهدای هفتم ‌تیر «محل حزب جمهوری اسلامی» برگزار می شود.

 
از آنجا که این شهدا از اعضای حزب موتلفه بودند، این حزب مسئول برگزاری این مراسم است.

 
حزب موتلفه از علی اکبر ناطق نوری دعوت کرد تا بعنوان سخنران اصلی در مراسم حضور یابد و به سخنرانی بپردازد اما ظاهرا سخنرانی ناطق نوری لغو شده است و ابراهیم رئیسی معاون اول قوه قضائیه جایگزین ناطق نوری شده است.

 
 
یک منبع آگاه در همین زمینه به خبرنگار بولتن گفت: با سخنرانی ناطق نوری در این مراسم مخالفت شده و به همین دلیل آقای رئیسی جایگزین وی شده است.

 
وی افزود: پس از دعوت ناطق نوری به این مراسم، خانواده شهید لاجوردی مخالفت خود را در این زمینه اعلام و تاکید کردند که اگر سخنران مراسم تغییر نکند به هیچ وجه در مراسم شرکت نکرده و در این زمینه هم اطلاع رسانی می کنند. 

 
این منبع آگاه اضافه کرد: یکی از پروژه های حزب موتلفه زنده کردن نام ناطق نوری و هاشمی رفسنجانی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری است و به همین دلیل در برنامه ها و مناسبت های خود از این افراد بعنوان سخنران مراسم دعوت می کند.

 
وی تصریح کرد: ناطق نوری پلی میان برخی از اصولگرایان و اصلاح طلبان است و حزب موتلفه سعی دارد تا در این زمینه از آنها استفاده کند.

 
این مراسم امشب از ساعت 20 تا 22 به صرف شام در محل یادمان شهدای هفتم ‌تیر «محل حزب جمهوری اسلامی» در سرچشمه تهران برگزار می شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.18 seconds.